chevron_left chevron_right
Login Register invert_colors photo_library


Stay updated and chat with others! - Join the Discord!


Anyone in here an experienced w/ PHP? filter_list
Author
Message
Anyone in here an experienced w/ PHP? #1
Willing to pay or work some sort of agreement out,

Making something special for sinister.ly users, keeping it lowkey for rn but hmu on discord if you wanna know more.

Cant figure out ssh2 for the life of me ;p
Human Manipulator
[Image: nicelane.gif]

Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #2
Im sure there is lots of web devs on the forums who would be happy to help...

Are you offering any pay for this job?

Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #3
(03-26-2020, 11:44 PM)JayZ Wrote: Im sure there is lots of web devs on the forums who would be happy to help...

Are you offering any pay for this job?

have a off-site developer on the job now, thanks tho brotha, and yes it's a paid job.
Human Manipulator
[Image: nicelane.gif]

[+] 1 user Likes prevent's post
Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #4
(03-27-2020, 01:51 AM)prevent Wrote:
(03-26-2020, 11:44 PM)JayZ Wrote: Im sure there is lots of web devs on the forums who would be happy to help...

Are you offering any pay for this job?

have a off-site developer on the job now, thanks tho brotha, and yes it's a paid job.

Np bro good luck with the project!

Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #5
(03-27-2020, 01:51 AM)prevent Wrote: have a off-site developer on the job now

I assume your request has been fulfilled?
[Image: AD83g1A.png]

Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #6
(03-27-2020, 02:39 AM)mothered Wrote:
(03-27-2020, 01:51 AM)prevent Wrote: have a off-site developer on the job now

I assume your request has been fulfilled?

Hopefully. Had a great idea and wanted to make it a thing asap. Can't wait till he shows me what the outcome could be! Smile
Human Manipulator
[Image: nicelane.gif]

[+] 1 user Likes prevent's post
Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #7
(03-27-2020, 05:27 AM)prevent Wrote:
(03-27-2020, 02:39 AM)mothered Wrote:
(03-27-2020, 01:51 AM)prevent Wrote: have a off-site developer on the job now

I assume your request has been fulfilled?

Hopefully. Had a great idea and wanted to make it a thing asap. Can't wait till he shows me what the outcome could be! Smile
Sounds really good.

Off-topic (and not really a big deal), I noticed the apostrophe In your usertitle Is In the wrong place.
Code:
Human Manipulator Since 08'

When used In that context and In reference to the year 2008, the apostrophe Is In place of the missing digits, so It should read:
Code:
Human Manipulator Since '08

Just an observation on my end, no big deal at all.
[Image: AD83g1A.png]

[+] 1 user Likes mothered's post
Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #8
(03-27-2020, 05:40 AM)mothered Wrote:
(03-27-2020, 05:27 AM)prevent Wrote:
(03-27-2020, 02:39 AM)mothered Wrote: I assume your request has been fulfilled?

Hopefully. Had a great idea and wanted to make it a thing asap. Can't wait till he shows me what the outcome could be! Smile
Sounds really good.

Off-topic (and not really a big deal), I noticed the apostrophe In your usertitle Is In the wrong place.
Code:
Human Manipulator Since 08'

When used In that context and In reference to the year 2008, the apostrophe Is In place of the missing digits, so It should read:
Code:
Human Manipulator Since '08

Just an observation on my end, no big deal at all.

Ehhh yeah i'm not gonna change it lol. I'll let people see my improper grammar skillz!
Human Manipulator
[Image: nicelane.gif]

Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #9
(03-28-2020, 03:01 PM)prevent Wrote:
(03-27-2020, 05:40 AM)mothered Wrote:
(03-27-2020, 05:27 AM)prevent Wrote: Hopefully. Had a great idea and wanted to make it a thing asap. Can't wait till he shows me what the outcome could be! Smile
Sounds really good.

Off-topic (and not really a big deal), I noticed the apostrophe In your usertitle Is In the wrong place.
Code:
Human Manipulator Since 08'

When used In that context and In reference to the year 2008, the apostrophe Is In place of the missing digits, so It should read:
Code:
Human Manipulator Since '08

Just an observation on my end, no big deal at all.

Ehhh yeah i'm not gonna change it lol. I'll let people see my improper grammar skillz!

I doubt they'd even notice.
[Image: AD83g1A.png]

Reply

RE: Anyone in here an experienced w/ PHP? #10
Also, here is the outcome of my developer if you're intrested

https://gyazo.com/6f9ba223a8c108c8e7bc2c...6158750273

He's still adding a ton more features to it Biggrin

Going to give out a couple free keys with 10 boots on them to reputable members of Sinister.ly.
(This post was last modified: 03-28-2020, 03:12 PM by prevent.)
Human Manipulator
[Image: nicelane.gif]

Reply






Users browsing this thread: 1 Guest(s)